Har ni hört?..

Har ni hört om de två personerna som blev överkörda av malmö-ystad tåget. En av dem klarade sig nog men den andra dog. Det var jätte hemskt. Ibland så undrar jag vad som får folk att göra sådana saker. Men de har säkert skäl nog. Men det är inte heller det första som inträffat i Ystad det var ett till för några månader sedan. Ibland så undrar jag vad man ska säga? Det ända jag kan säga är att jag undrar och ill att deras anhööriga fortsätter att vara starka och lever vidare. 

Till lite roligare nyheter i mitt tonårsliv! :D
Imorgon så kommer uppdateringen att vara hemskt dåligt för jag och min klass ska ha övernattning på skolan. Fast sexorna ska ha föräldramöte när vi har övernattning. :( Men vår skola är stor så de kommer att vara på nedanvåningen och vi på ovan och när de har gått så är det vår tid att "vandalisera" skolan. (Haha skämta) :D 
Ja jag vet inte vad jag ska skriva om mer men här kommer en och annan bild.;)
Kramisar 
Atti 
 Våren är på väg!! :D
Beutiful world.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0